Son dakika

İlhan Selçuk İ. Yıldız görüşmesinin telefon kaydı


2008.02.10

10.02.2008 tarihinde İlhan SELÇUK ile İ. YILDIZ' la yaptığı görüşmede:
İ.SELÇUK: "...işte başyazıyı yazdık?' "Biraz düşündüm Amerikaya fazla mı devreye soktum diye başyazıda ama artık bugün Hürriyet i gördün her aide" "Yani bizide solladı keratalar" dediği,
İ.YILDIZ'm: "Abi bu işler böyle" ".. .böyle bir şey var yani büyük bir tepki var, yani bir kaosa gideceği bir korku var, ikinci Cumhuriyetçilerin bazılarıda mesala bakıyorsun değişiyorlar falan" "O anlamda Anayasa mahkemesi her aide bütün bunları dikkate alacaktır diye düşünüyorum abi" dediği,
İ.SELÇUK' un: "Anayasa, hı. Vallaha Anayasa Mahkemesi eğer radikal bir karar alırda siyasal iktidar partisini kapatırsa" "Türban bir yana Türkiye başka bir sürece girer.KAPATMASI DA GEREKİR BANA SORARSAN" "YANİ BAŞKA BİR ÇIKIŞ YOLU GÖRMÜYORUM.Ne olacak o zaman hemen başka bir parti kuracaklar iktidardakiler ama gayr-i meşru duruma düşmüş olacaklar" demektedir.

Ergenekon İddianamesi

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.