Son dakika

Erdem Konyar Sait görüşmesi


2011.05.08

08.05.2011 günü saat:15.11’de  Erdem Konyar’ın, Sait’i aradığı görüşme(tape:1226 –Kls 22 Dizi 11);
ERDEM KONYAR     :  Efendim abi
SAİT           : Erdem nerdesin
E.K              : İyi maç izliyoruz şeyde evde
S                  : Chelsee maçını mı kimde izliyorsun
E.K       : Emenike nin evinde abi
S           : He, Eminekeyle konuştun mu hiç oynayabilecek  miymiş
E.K       : Abi ben sizi bekliyorum ben siz karar vereceksiniz dediniz
S          : Tamam  bi konuş iyiyse oynayacak abi kendini  iyi  hissediyorsa  oynatacağız  yoksa
oynatmayacağız işte
E.K             : Tamam so... abi benim hiç şey  yapma.....
S     : Ha sen konuşmayacak  mısın?
EK  :.... konuştum konuşacağı....  artık
S     :Tamam biz konuşuruz o zaman tamam
EK  :Ba..   v .
S     :Hadi görüşürüz
        Karabükspor çalışanı Sait, erdem Konyar’ı arayarak Emenike’nin Fenerbahçe’ye karşı oynayıp oynamayacağını sormaktadır. Erdem ise bu konuda kendilerinden haber beklediklerini, buna kendilerinin karar vereceğini ve konuşmalarını söylemektedir.

Şike Davası gerekçeli kararı

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.