Son dakika

Erdem Konyar Sami Dinç görüşmesi


2011.05.08

08.05.2011 günü saat:20.00’da Karabükspor–Fenerbahçe müsabakası başlamıştır.
08.05.2011 günü saat:20.59’da Erdem Konyar’ın Sami Dinç’i aradığı görüşme(tape 1227);      SAMI DINÇ             : Efendim
ERDEM KONYAR  : Ne yapıyorsun
S.D      : İyidir maçı izliyorum ne yapayım sen ne yapıyorsun
E.K      : İyi
S.D      : Maçta mısın
E.K      : Yok yok değil ya evdeyim
S.D      : Anladım dikkatli olalım,  söyle
E.K      : Ha,...  böyle kötü oynuyor ya
S.D      : Anlamadım vallaha bom bok oynuyorlar ama demi
E.K      : Ya çok kötü ya
S.D      : Sen televizyonda izliyorsun demi
E.K      : Aynen aynen
S.D      : Ya yoksa radyo falan mı dedim
E.K      : Yok yok...
S.D      : Evinde var yani
E.K      : Yok beraberiz oynuyoruz şuan
S.D      : Anlamadım
E.K      : Beraber şuan maçı izliyoruz
S.D      : Beraber mi ha o kadro değil mi ben kadro da sandım
E.K      : Yok değil değil
S.D      :  Ha  anladım  anladım,  ee  konuşuruz  maç  sonra  da  şeyde  ee  bir  şey  soracağım  sana …
Karabük-Fenerbahçe müsabakasının oynandığı devre arasında Sami Dinç’in Erdem Konyar’ı aradığı ve müsabaka hakkında yorum yaptığı, Erdem’in Emenike’nin evinde birlikte maç seyrettiklerini söylediğinde  önce “anlamadım” diyerek şaşırdığı, devamında “beraber mi ha o kadro değil mi ben kadroda sandım, Ha  anladım  anladım” diyerek tepki verdiği görülmektedir.
Bu görüşme içeriğine göre sanık Erdem yönünden şike teklifinin kabul edildiğini kabul mümkün görünmemektedir. Zira Sami, Karabük maçı ile ilgili olarak yorum yaparken Emenike’nin maç kadrosunda olmadığını bilmemekte, Erdem’in birlikte maç seyrettiklerini söylemesi üzerine şaşırmaktadır. Sami’nin şike teklifini Erdem’in kabul etmesi ve ortada anlaşmanın varlığından söz edildiği durumda, Sami’nin bu çeşit bir tepki vermemesi gerektiği izahtan varestedir.

Şike Davası gerekçeli kararı

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.