Son dakika

Abdullah Başak ile Ali Kıratlı arasındaki görüşme


2011.05.08

08.05.2011 günü saat:16.16’da Abdullah Başak’ın Ali Kıratlı'yı  aradığı görüşme;
Ali: "Apo ne oldu oldu mu bişey kongrede", Abdullah: "YOK YA HEPSİNİ REZİL ETTİ ABİ…BEN, BÜLENT ABİ, DAYIM, CAHİT İŞTE", Ali: "Helikopterde", Abdullah: "Ben, başkan, Nihat Özdemir, Nihat Özbağ bi de Doğan ...müdür gitmiş yanına…ben dedim müdürü var orda", Ali: "Geldik buraya polis evindeyim ben", Abdullah: "Orda kalıyor dedim onu da yazsınlar diyor da gülüyor", Ali: "Adam bir sürü sıkıntı çekti bu işten de herif de rezil oldu de", Abdullah: "Dedim güzelde konuştu televizyonda biliyorum dinledim diyor", Ali: "Polis evindeyiz biz Sefa reis, İbrahim reis oturuyoruz", (tape:3179)

Şike Davası gerekçeli kararı

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.