Son dakika

Giresun-Karşıyaka maçı hakkında


05.04.2011

Giresunspor Başkanı Ömer Ülkü'nün Karşıyaka'da oynayan Mustafa Ulaş Ortakaya'yla görüşmesini istediği Diyarbakırspor eski başkanı Abdurrahman Yakut aracılığıyla şike girişiminde bulunması.

Şike davası gerekçeli kararına göre görüşme sırasında Ülkü Yakut'a futbolcuyla görüşüp görüşmediğini soruyor. Konu gerekçeli kararda şu şekilde yer aldı:

Yakut, "Aradım cebi kapalıydı... daha teslim etmedim (şike için verilecek parayı kastederek), onu çözeceğim sen rahat ol, o benim evladımdır, o orda bir ikiliyi de şey yapar düşürür yani"  diyerek futbolcuyu şike amaçlı aracılık yapması için aradığını ve işi halledeceğini söylediği, oynı gün Coşkun Çalık'ı arayan Ömer Ülkü'nün "Karşıyaka maçını da satın alacağım" diyerek yaptıkları şikeyi itiraf ettiği, ardından saat 19:04'te Ömer Ülkü ile Abdurrahman arasında yapılan görüşmede Abdurrahman'ın "ben o çocukla konuştum Ulaş'la, bana döndü hemen o sabah ... dedim o zaman bir çalışma yapacağız önümüzdeki haftaki bir misafir için, dedi tamam abi başım üstüne" diyerek futbolcuyla şikeye aracılık yapması için anlaştığını söylediği, yapılan telefon detay inceleme ve analiz çalışmasında 05.04.2011 günü saat 11:46'da görüşme içeriğiyle uyumlu şekilde Abdurrahman Yakut'un M. Ulaş Ortakaya tarafından arandığı, aralarında 241 saniyelik bir görüşme gerçekleştiğinin belirlendiği"

Şike görüşmelerine konu olan ve 18.04.2011 tarihinde oynanan gece maçında Giresunspor Karşıyaka'yı İzmir'de 1-0 yendi.

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.