Son dakika

Alpaslan Yılmaz'dan Olgun Peker'e mektup


2011.07.04

Ömer Ülkü'nün Beyoğlu'ndaki işyerinde dövülmesinin ardından Olgun Peker tarafından Kürşat Yılmaz'ın oğlu Alpaslan Yılmaz'a gönderilen mektubun Coşkun Çalık'ın avukatı tarafından kolluk görevlilerine teslim edilmesi.

Çalık, mektubun kendinde bulunmasını "Bu mektubu bana Ömer Ülkü zarf içinde verdi ve bana "al bu sende dursun, ben senden alırım" dedi. Ben de mektubu kapalı zarf içinde aldım, içini açmadım, ne yazdığını da bilmiyorum" diyerek açıkladı.

(Ömer Ülkü)Bir gün dedi ki; “ Kahveni içmeye geliyorum Coşkun” dedi. “Buyur gel başkanım” dedim. Ben sabah altı buçukta kesin iş yerimi açarım, yedi en geçtir yani, 30 senedir böyleyim. Geldi, dedi ki, ya dedi; “ Alparslan Bey, Olgun Beye mektup yazmış” dedi. Kahvede kızlar sağ olsun arkadaşlar yaptılar. Okudu da mektubu, masanın üstünde, zarfın içindeydi zaten. Masanın üstüne koydu, benim üst katta işlerim var, alt kat soğuk oluyor diye hep ofisimizi orta katta kullanırız. Aşağı indiğimizde, mektup dedim yukarıda kaldı, mektubunu al dedim, dedi ki; “ Ben sonra alırım, bir daha yukarı ne çıkacaz, ben alırım senden” dedi. Mektup o şekilde kalmıştır şeklinde beyanda bulunmuş ve atılı suçlamaları reddetmiştir.

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.