Son dakika

Danıştay'daki arızaya gecikmeli müdahale


2006.05.05

Danıştay'ın kameralı görüntü kayıt sistemindeki arızanın OYAK SGS'ye bildirilmesinden gönderilen teknik elemanların iki gün sonraki müdahalesini gösteren servis formu.

OYAK, teknik elemanları, arızaya iki gün gecikmeli müdahele ediyorlar ve bu gecikme OYAK iddianamesinde üzerinde durulan başlıca şüphe uyandırıcı noktalar arasında sayılıyor.

İddianamede: "Bu tarihte arıza için gelen ve OYAK SGS Montaj Bakım şefi olarak görev yapan şüpheli Metin Almalı düzenlediği servis formunda; kayıt cihazında yazılımın kilitlendiği ve hard disk üzerinde hata oluştuğunun tespit edildiği, cihazın resetlenerek normal hale getirildiği, sistem saatinin geri kalmış olması nedeniyle tekrar güncel saate göre ayarlandığını ve sistemin çalışır şekilde teslim edildiği, ayrıca hard disk üzerinde hatalar oluştuğu cihazın hard diskinin değişmesi gerektiği, gerekli malzemenin temininden sonra cihazın tamir için servise alınacağının belirtildiği görülmüştür. Bunların yanı sıra şüpheliler Barış Demirtaş, Serkan Akyıldız, Murat Kablan ve Montaj-Bakım Şefi olan ve aynı zamanda 05.05.2006 tarihli servis formunu düzenleyen Metin Almalı alınan ifadelerinde; arızaya ilişkin personel talebi olduğunda vakit hard diskinin değişmesi gerektiği, gerekli malzemenin temininden sonra cihazın tamir için servise alınacağının belirtildiği görülmüştür. Bunların yanı sıra şüpheliler Barış Demirtaş, Serkan Akyıldız, Murat Kablan ve Montaj-Bakım Şefi olan ve aynı zamanda 05.05.2006 tarihli servis formunu düzenleyen Metin Almalı alınan ifadelerinde; arızaya ilişkin personel talebi olduğunda vakit kaybetmeksizin aynı gün içerisinde teknik personel gönderilerek arızaya müdahale edildiği, bunun ise genel bir uygulama olduğu şeklinde beyanlarda bulundukları müşahede edilmiştir. Her ne kadar şüpheliler alınan ifadelerinde OYAK SGS tarafından arızalara vakit kaybetmeksizin aynı gün içerisinde müdahale edildiğini beyan etseler de, OYAK SGS tarafından 03.05.2006 tarihinde kamera güvenlik sisteminde meydana gelen arızanın giderilmesinin (2) gün geciktirilmesi konusunda tatmin edici bir açıklama yapılamadığı anlaşılmıştır." deniyor.

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.