Son dakika

Ali Kıratlı ile Olgun Peker arasındaki görüşme


2011.03.08

08.03.2011 günü saat:16.54’de Olgun Peker’in, Ali Kıratlı’yı aradığı görüşmedir(tape:2246);

ALI  KIRATLI      : Alo
OLGUN PEKER         : Alo
A.K       :  Başkan dolandırıcılar  arıyor diye açıyorum telefonu senmişsin ya  mesaj  atsana
O.P                 :  (Gülüyor)
A.K     : Bu kart dolandırıcıları  var ya
O.P                 : Ne yapıyorsun
A.K    :  İyi  ne  yapayım  oturuyorum  bende  de  dedim  ki  tanıdık  biri  olsa  mesaj  atar  dedim  peşine mesaj geldi  biliyor musun
O.P     : Nasıl gidiyor
A.K    : İyi çok şükür ham dolsun sende
O.P     : İyi Allaha şükür
A.K      :  Gelmiyorsun
O.P       : .... şey transferi  neden  olmadı Ali
A.K      : Sercanın?
O.P      : Heh
A.K      : Sakatlık  çıkarmışlar  öyle duydum  bide bu
O.P      :  Kim  çıkarmış
A.K      : ... sakatlık  falan  filan diye  rapor çıkmış öyle duydum  hani çocuğun dediği  bana o menajerle  ilgili  bir şey  söylemedi
O.P      : Ama  menajerden  alakalı  bir şey
A.K    : Yani  o  da  olabilir  tabi  evet  yani de  onu  söylemedi  bana  telefonda   konuştum Rusya’daydı
O.P      : Hı
A.K   : Abı dedi  muayenelerden  dedi  bunlar  bir  şey  yaptı  falan  filan  eski  ameliyatımla ilgili falan  dedi  burada görürüm  yani  şey  hep  Bursa’da, var mı  takım  yönlendireyim  sana bitir işi
O.P      : Sevillaya  verebilirim onu
A.K.               :Tamam söyleyim istiyorsan

Görüşme içeriğinden anlaşılmaktadır ki Sercan’ın Fenerbahçe’ye transfer edilmesi gibi bir düşünce söz konusu bile değil. Zira Ali Kıratlı, Olgun Peker’den Sercan için takım bulmasını istemekte, O da Sevilla’ya transfer edebileceğini söylemektedir.

Şu hale göre, Sercan Yıldırım ile görüşme arzusunun, adı geçen futbolcunun Fenerbahçeye transferi ile ilgili olmadığı açık ve nettir.

Şike Davası Gerekçeli kararı

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.