Son dakika

Aziz Yıldırım Tamer Yelkovan görüşmesi


2011.03.04

Aziz Yıldırım'ın 09.57'de Tamer Yelkovan'ı aramasıyla gerçekleştirilen görüşmenin kaydı.

Gerekçeli kararda bu görüşme, Manisaspor'un Trabzonspor'a 2-1 yenilmesi üzerine Aziz Yıldırım'ın daha önce borç verdiğini söylediği 500.000 dolar parayı Manisaspor Başkanı Kenan Yaralı'dan geri istemesine ilişkin olması nedeniyle önemsenmektedir.

Görüşme, Kayserispor-Manisaspor maçının oynanacağı günün sabah saatlerinde gerçekleşmekte.

Gerekçeli kararda görüşme, "Tamer: “Özcan abi önüme bir liste koydu,…çok uzun işte ona bakıyordum”, Aziz: “Kenan’ı ara tamam mı veya ben arayayım ,…ben diyeyim pazartesi günü gel he sen sen o zaman gelince onunla konuş”, Tamer: “Siz bana gönderdinizse ...”, Aziz: “…Ne zaman verdik biz parayı”, Tamer: “Biz 20 gün oldu başkan”, Aziz: “Yani 3 ay olmuş olsun yani,…bende söylerimde sen söyle konuş ...ben şimdi telefonda da söylemek istemiyorum da onun için”, Tamer: Anladım tamam, Aziz: He ben pazartesi gelsin diyeceğim, çünkü ben pazartesi Ankara’dayım ya yokum,…sen konuş tamam mı…gerek yok, o seninle konuşacak de, oldu”. Tamer: “Oldu başkanım peki.”,  dendiği belirlenmiştir. "

biçimide yer aldı.

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.