Son dakika

İlhan Ekşioğlu ile Faruk Yaşar arasındaki görüşme


2011.03.08

İlhan Ekşioğlu ile Faruk Yaşar arasındaki görüşmenin kaydı.

08.03.2011 günü saat:11.39’da İlhan Ekşioğlu’nun Faruk Yaşar’ı aradığı görüşme;
İlhan:“Ya var ya bu Ankaralıların…Kuran çarpsın ya ya dedimki ya ne yapayım getirdim bilmiyor musun ya tamam ben bir şey demiyorum ama bunlara söyle onların dedi anasını..dedi onlar şöyle dedi bilmem ne ıvır zıvır maçtan sonrada ne dedim şimdi biliyorsun değil mi ben BU İŞÇİLERE,…ATILMAK ÜZERE BİR 100 VERDİM BUNA tamam mı,…abi sen o tuvalette yaptığımız konuşmayı biliyorsun şimdi sabahtan beri telefon açıyorum ona kapalı telefonu hani getir ver diyeceğim,…e sen dedi bana dedi bağırıyorsun dedi fırça atarım dedim tabi sen bana orada diyeceksin ki İlhan abi çok özür dilerim bu sefer olmadı özür dilerim bunlar hayvan bilmem ne İŞÇİLER PROJEYE UYMADILAR bilmem ne betonlar yanlış döküldü böyle diyeceksin,…ben şimdi senden aldım dedim ha yok yok dedi otobüste dedi şey gitti ben gönder meğerse bu şerefsiz burada tutmuş hiç gitmemiş o şey para şeye”, Faruk:“HE HİÇ ŞANTİYEYE GETİREMEMİŞ PARAYI YANİ”, İlhan:“Abi demiş benim verilmiş sözüm var ... işte bilmem ne tabi Ali benden saklar mı mesajı gönderdi bana ulan şerefsiz dedim Aliyi niye karıştırıyorsun bu işlere”, Faruk: “ÖBÜR SONRAKİ ŞANTİYEDE DE İŞİMİZ OLMAYACAK MI”, İlhan: “Bununla olmaz ben onu direk yapacağım hiç buna ihtiyacım yok,…tabi tabi ben O TEMELDEKİ İŞÇİ VAR YA HANİ EN TEMELDEKİ” “en temele bakan onunla halledeceğim onu” dediği, (tape:1967)

Şike Davası gerekçeli kararı

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.