Son dakika

Danıştay güvenlik sistemi arızasına gecikmeli müdahale


2006.05.05

Kameralı güvenlik sisteminde meydana gelen arıza üzerine Danıştay Başkanlığı'ndan OYAK SGS'den teknik personel talep edilmesinden iki gün sonra düzenlenmiş servis formundaki tarih.

Bu tarihte arıza için gelen ve Montaj Bakım şefi olarak görevli bulunan Metin Almalı tarafından düzenlenen formda, kayıt cihazında yazılımın kilitlendiği ve hard disk üzerinde hata oluştuğunun tespit edildiği, cihazın resetlenerek normal hale getirildiği, sistem saatinin geri kalmış olması nedeniyle tekrar güncel saate göre ayarlandığını ve sistemin çalışır keşilde teslim edildiği, ayrıca hard disk üzerinde hatalar oluştuğu, cihazın hard diskinin değişmesi gerektiği, gerekli malzemenin teminininden sonra cihazın tamir için servise alınacağı belirtilmiş.

Metin Almalı alınan ifadesinde, cihazın ekranında görünen hata kodunu o dönem Bilgi İşlem Şefi olan barış Demirtaş'a telefonda okuduğunu, onun da hard diskin arızalı olduğunu ve değişmesi gerektiğini söylediğni, servis formunu bu doğrultuda doldurduğunu söyledi.

OYAK İddianamesi'nde, hard diskin resetlenmesi işleminin arızayı düzeltmek yerine hard disk üzerinde kurulu olan işletim sisteminin çalışmasıyla alakalı sorunu düzeltmeye yönelik geçici bir işlem olduğu belirtiliyor.

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.