Son dakika

Korkmaz Yiğit Kanal 6'yı aldı


1998.08.14
Korkmaz Yiğit Kanal 6’yı 110 milyon dolara satın aldı.

Türkbank Meclis Komisyonu Raporu

"...Bu arada Kanal 6'yı al denmesindeki esas sebep, Güneş Taner'le alakalı yazı alan değildi doğal olarak. Cumhur Ersümer'le alakalı bir dosya vardı. Dosyada şöyle bir şey vardı: Enerji ihaleleri yapılıyor. Bu ihale yapılmadan önce, bir yemekli toplantı yapılıyor katılacak firmalar arasında. İşte, sen şurayı alacaksın, sen şurayı alacaksın diye dağıtılıyor, sonra bunu kutluyorlar. Bir bank var, bir de noter belgeleri var. Gördüklerimi söylüyorum. Orada artık, kim yapmışsa, -herhalde iş alamayan birisi olmalı- o şeyi kayda almış o yemeği ve şurası senin, şurası senin olayını kayda almış. Sonra, gidip, bu ihalede burası Ahmet'e, şurası Mehmet'e şöyle şöyle verilecek diye bunu notere tasdik ettirmiş ve ihale de aynı şekilde neticelenmiş. Kamuran, üç gün beni markaja aldı, gece gündüz benimle beraberdi; maksadı dosyayı almaktı. Kanal 6'yı o yüzden aldık. Aldığım an, dosyayı açmadan Kamuran aldı, hemen Mesut bey'i aradı, "Emaneti aldım" dedi. O da galiba Ankara'ya çağırdı ve gitti. Ben, içinde ne olduğunu bilmiyorum. Sonra bu çalışmayı yapan insan, bunları notere tasdik ettiren, kameraya alan insan, bir tane daha getirdi bana. onları seyrettim, okudum; ki, böyle böyle diye. O dosyada benim... Organize suçlar müdürlüğü beni bir gün talan ettiler. Onun da nasıl olduğunu anlatacağım. neyim var neyim yok, herşeyi alıp götürdüler. O giden evrakların arasında gitti onlar.

Kamuran, Cumhur Ersümer için "Tank gibi arkadaşımız" derdi."

Korkmaz Yiğit'in Meclis Komisyonu'na verdiği ifadeden...

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.