Son dakika

DSP kanadı Türkbank ihalesini görüştü


1998.10.02
Bülent Ecevit, Hüsamettin Özkan, Hikmet Uluğbay ve Zekeriya Temizel ile makamında toplandı. Toplantıya İçişleri Bakanı Kutlu Aktaş da çağrıldı. Toplantıda Türkbank ihalesinin iptal edilmesi gerektiği kanaatine varıldı. Ecevit Hüsamettin Özkan’ı o anda yurt dışında bulunan ve İstanbul’a gelecek olan Mesut Yılmaz’la görüşmesi için görevlendirdi.

Türkbank Meclis Komisyonu Raporu

"...4 veya 5 Ekim tarihinde Sayın Bülent Ecevit bana telefon etti. dedi ki; "Sayın Bakan, Korkmaz Yiğit sizinle görüşme yapmış. Bu konuda bir görüşsek" "Geleyim efendim" dedim ve Başbakanlığa gittim. HüsamettinÖzkan da odada idi. anlattım, size anlattığım gibi ve dedim ki böyl eböyle söyledi. O zaman dedi ki, biz Başbakanla birlikte bir toplantı yapalım, Mesut Bey'le. Telefon ettiler -o da zannediyorum yakınlarda bir yerdeydi- dedi ki; "Başbakanlık Konutu'nda bir öğle yemeği yiyelim." Orada iki saat boyunca ben olayı anlattım. Bunun, hükümeti yıpratacağını da söyledim orada."

(Kutlu Aktaş'ın Meclis Komisyonu'na verdiği ifadeden...)

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.