Son dakika

Alaattin Çakıcı Korkmaz Yiğit'i arıyor


1998.03.20
Alaattin Çakıcı, Korkmaz Yiğit’i arayarak Türkbank ihalesi hakkında bir hazırlığı olup olmadığını soruyor. Yiğit Meclis komisyonuna verdiği ifadede şöyle anlatıyor:
Alaattin Çakıcı, içinde benim de olduğum aşağı yukarı imkanı olan herkesi arıyor. Daha Türkbank ihalesi yok ortada; ama konuşuluyor çıkma ihtimali. “Türkbank ihaleye çıkacak ilgilenir misin?” “İlgilenmem” dedim. “Neden ilgilenmezsin?” Tarihi nasıl hatırlıyorum; çünkü Antalya’dayken, antalya şubesinin açılışı vardı ve Antalya’d aramıştı. “Neden ilgilenmiyorsun abi?” “Param yok” dedim. Kapattık. Beş on dakika sonra yine aradı. “Bir ortak olsa girmez misin?” “Girmem” “Peki”.
O dönemde benim gibi herkesi arıyor. Ama bu şu mesajı veriyor: Ben bu işle ilgiliyim. Yani bilin ki, kim alacaksa, kim ilgilenecekse, benim bu işte bir beklentim var. Biz bu anlamı alıyoruz. Bu doğrultuda sanıyorum benim gibi imkanı olan herkesi arıyor. Dolayısıyla bu aramayı, daha sonra, benim adıma “ben birilerini tehdit ettirdim” gibi lanse edildi. Bu doğru değil. Çünkü, insan böyle bir şeyden neden yardım ister; 10 liralık malı 5 liraya alabilsin diye. Kaldı ki, devletin başbakanı, bakanları, herkes bana yol vermiş, her şeyi yapıyor; yani benim aklımdan zorumun olması lazım böyle bir şeyi isteyebilmem için. 

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.