Son dakika

Kanal 6'ya Turan Akköprülü


1998.08.27
Korkmaz Yiğit Başbakan Yılmaz’la Ankara’da buluştu. Aynı gün Mesut Yılmaz, Turhan Akköprülü’yü telefonla arayarak “Korkmaz Yiğit sana Kanal 6 için Genel Müdürlük teklif edecek, kabul et” dedi.

Türkbank Meclis Komisyonu Raporu

"Mesut Bey'in evindeyiz. Kanal 6 alındı. Mesut Bey, çok sevinçli. Mehmet turan Akköprülü'yü aradı. "Kanal 6'nın başına geçeceksin" dedi. Sonra bana da "Turan Akköprülü'yle görüş, çağır" dedi. "Peki." Ben aramadım Turan Akköprülü'yü. İki gün sonra "Aramamışsın hala" dedi. Neyse, aradım. Turan Akköprülü geldi ve kanalın başına geçti, kanalı yönetiyor. Yalnız bu telefonu ettiğimde, Mesut Bey ve benden başka kimse yoktu. Daha sonra, birinci soruşturma komisyonunda Mesut Bey'e soru yöneltilmişti. "Korkmaz görüşmeden önce sen Turan Akköprülü'yü aradın, kanalın başına geç diye..." Oysa ben onu hiç bir yerde söylememiştim. Demek ki o zaman Mesut Bey'in telefonlarını dinliyorlardı."

Korkmaz Yiğit'in Meclis Komisyonu'na verdiği ifadeden...

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.